Inte Iordninggjord...Som Alltid

Snart kommer Alex, Emelie, Darija och Emelies pojkvän hit, då ska vi käka pizza och börja förkröka, ska bli väldigt trevligt. Hoppas tjejerna från klassen också kommer förbi, annars ses vi förmodligen ute.

Men jag är helt oordninggjord (kan man säg så?) så måste ta en dusch, sminka mig, ansiktsmask och välja kläder mm. Alltid är man ute i sista sekund. Typiskt mig. Måste sätta in lite dricka i kylen också så det kallnar, har dock inte bestämt mig vad jag ska dricka... har ju liiiiite att välja på liksom, sprit, cider, likör mm, jobbigt läge liksom.

Jaja, vi hörs sen igen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Om man måste redgiera kan man

2009-08-21 @ 17:24:48
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Om man måste redgiera kan man iaf göra det bra :p



haha kram!

2009-08-21 @ 17:25:01
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0