Lön Idag

God morgon allihop, sovit gott? Jag kunde såklart inte sova så bra i natt heller.. undrar om jag har börjat få tillbaka mina sömnproblem, helvete i så fall, vill inte börja med sömntabletter igen.

Klockan halv 8 imorse blev det i alla fall att ta ut hunden på en promenix, var ganska skönt att komma ut men guud så trött jag var! Nu ska hundskrället ut igen vid 14 (min syrra tog ut honom vid 11 så jag slapp, hihi)

Men innan dess ska vi förbi Media Markt en sväng, ska eventuellt köpa en ny locktång och en ny plattång, min börjar bli väldigt sliten nu. Sen kanske jag hittar några bra filmer också, ska även klicka hem säsong 1-8 av förhäxad samt köpa en ny hårddisk, min är nästan helt full. Nämnde jag att jag fick min lön idag? Blev ett par tusen mer än vad jag trodde, så jag blev glad.

Hur mår ni idag då?



Hundskrället i sin korg, sötnos, en blandning av chihuahua och Jack Russel (stavas det så?)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen, det skulle vara jätte snällt om du vill kika in i min blogg och säga vad du tycker. Den är ganska nystartad och jag vill förbättra den, så din åsikt betyder mycket. Du får också berätta om det är en blogg som du kan tänka dig att läsa. Kram Minnie :)

2009-08-14 @ 13:50:35
URL: http://www.minnies.se
Postat av: tacky

tACK SÅ MYCKET=)

2009-08-14 @ 14:02:48
URL: http://tacky.webblogg.se/
Postat av: FILIPPA

fin blogg :)

allt bra?

KRAM

2009-08-14 @ 14:03:29
URL: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0