Nyknäckt av naprapaten!

Har nyss kommit hem ifrån ett möte jag hade klockan 14. Har varit iväg och fart hela dagen. Först blev det att åka in till Naprapaten eftersom jag har haft sånt problem med ryggen ett bra tag samt eftersom jag ramlade i en trappa  på midsommarafton (visste ni säkert redan?) och fick Och jaa, för er som inte vet det så är jag överrörlig i kroppen (en av anlednignarna till ryggproblemen) så nu ska det bli träning träning för att stärka upp musklerna i kroppen (finns faktiskt en till anledning till varför jag ska börja hårdträna, men det berättar jag om en annan gång)

Förresten har jag köpt 2 nya par skor idag på Belles Shoes, 100 kronor styck!! Skitsnygga är dom verkligen, får visa bild senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en valfri dräkt från Alice Of Sweden



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-valfri-drakt.html



Var gärna med =)

2009-08-10 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0