Shopping!

Är nu hemma efter en liten shoppingrunda på stan och på marknaden..blev självklart munkar och såna där kokosbollar ni vet? Grymt gott! Köpte lite smått och gott annars, bland annat en ny tröja, 1 par jättesöta strumpisar, en väska och en egen resväska! Som jag har längtat efter att köpa en egen resväska, tänkte göra det för ett par månader sedan men sedan bangade jag på det, vet inte riktigt varför faktiskt! Men nu passade jag på att köpa en egen. Det är ju så skönt att ha en egen resväska när man ska ut och resa, speciellt när man reser så pass ofta som jag gör. Eller det beror väl på vad man menar med ofta, förra året var jag utomlands 4 gånger i 5 olika länder. I år har jag dock "bara" varit utomlands 2 gånger, men åker förmodligen i vinter igen. Nu kommer i alla fall lite bilder på dagens shopping.



Likadan tröja som jag köpte i måndags, fast nu blev det svart. Grymt skön!



En till väska i min fina samling på drygt 25-30 väskor, nice!


Min alldeles egna resväska, grymt snygg är den ju också! Big size.

Puss!


Kommentarer
Postat av: steph

kikar in, allt bra med dig? =)

2009-08-21 @ 15:42:03
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Solina

fina grejer :)

2009-08-22 @ 22:34:10
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0