Shopping!

Har nu kommit hem från stan, var där i hela 4 timmar så nu är jag typ helt döende! Men det blev liiite shopping i alla fall! Jag köpte en parfym, en tröja och bh+trosor (och ett paraply, haha). Ska strax äta något, jag har inte ätit något sedan frukosten imorse så är ju ganska hungrig om man säger så. Men i alla fall, Emelie kommer hit lite senare och så ska vi kika på en film, ska bli trevligt! Kul att hon har kommit hem igen, dock åker hon på söndag igen, trist!

Förresten, i måndags när jag var på stan så hittade jag ett sjukt snyggt linne från Filippa K, ett festlinne med bar rygg, sjukt snyggt! Så jag bestämde att jag skulle köpa det men självklart fanns det inte när jag gick in dit. Gissa hur sur jag blev på en skala? Jaja, det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle ha den..

Just det, äta var det!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0