Sluta Sprid En Massa Reklam På Min Blogg!

Nu ska jag säga det en gång för alla. SLUTA SPRID EN MASSA JÄKLA REKLAM PÅ MIN BLOGG! Börjar bli väldigt irriterad över det här,
jag får in hur mycket kommentarer som helst angående att man ska kolla på deras bloggar av diverse anledningar, ungefär såhär:

-Jag har frågestund, ställ en fråga om vad som helst! (Hade jag läst din blogg och velat ställa en fråga så hade jag väl redan gjort det? Varför skulle jag ställa en fråga till någon som jag inte har en aning om vem det är? Och har aldrig ens besökt bloggen?)

- Jag har utlottning i min blogg, du kan vinna xxxx, skriv en kommentar till inlägget och skriv varför just du ska vinna. (Det här är ändå ganska okej, okej att man vill få fler att medverka i sin tävling, men för guds skull, sprid inte en massa reklam och skriv inte bara det! Skriv något om inlägget eller något)

- Kolla min blogg, jag har gjort xxxx. Jag har köpt xxxx. Hjälp mig att välja xxxx.

- Ska vi följa varandra via Bloglovin? (Hade jag velat läsa din blogg hade jag redan följt den! Jag följer endast mina favoritbloggar, och finns du inte med där så är du inte en av mina favoritbloggar helt enkelt, ganska logiskt va!?)

PLEASE, SHUT UP!

Jag är så fruktansvärt trött på att ta emot mängder av såna kommentarer hela dagarna. Hittills har jag accepterat några av dom, men från och med nu kommer jag inte acceptera en enda om det inte har något med min blogg eller inlägget att göra! Så slösa inte mer tid på att försöka sprida en massa reklam här, ni kommer ingen vart med det längre.

Behövde få ut lite av min agression just nu, blev så trött på det tillslut, och det är jag inte ensam om att tycka.

Jaja, nu ska jag sussa, behöver få igen min sömn sedan igår.. Hörs imorgon efter jobbet antagligen! Sov gott!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Läste inne på Stina-Lee´s blogg att du ville bli polis. Det är sant att bara ca 1/10 kommer in, men då ska du komma ihåg att många söker många gånger. Vet en som sökte 6 gr innan han kom in. Jag är färdig polis om 1 år, sökte två gånger. Jag ger dig råden att ALDRIG ge upp, läsa extra juridik/kriminologi kommer du ha extremt mycket nytta av i din ansökan och under studierna. Jag har jobbat med ungdomar- med problem i 5 år innan jag sökte och kom in. Önskar dig all lycka till!

2009-08-16 @ 00:05:00
Postat av: emma

blä hatar när folk håller på så

2009-08-16 @ 00:33:01
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Leia

Håller med dig!!

2009-08-16 @ 11:47:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tja! Läste bland stina-lees kommentarer att du vill bli polis. Själv går jag på phs och börjar sista terminen nästa måndag. Ville bara önska dig lycka till och ge dig ett tips, ge aldrig upp! Sök tills du kommer in, det är en GRYMT rolig utbildning :) Kör hårt!

2009-08-16 @ 11:55:28
URL: http://therosehip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0