Snart En Bättre Blogg!

Jag tänkte att jag skulle passa på att skriva att nästa vecka kommer jag börja blogga ordentligt igen. Det har varit ganska mycket nu sista tiden. Men nästa vecka, då jäklar kör vi igen!

Nästa vecka kommer förmodligen bloggen upp igen med ett nytt namn och en ny design, håller tummarna!

Förresten så ska jag göra en ganska rolig sak imorgon, ska nämligen dekorera en massa bord till en stooor middag med 100-150 pers tror jag det skulle vara, ska bli jäkligt roligt! Dock lite nervöst med tanke på att jag ska göra allt själv typ, men har i alla fall 4-5 timmar på mig tror jag!? Jaja, önska mig lycka till!

Puss!


Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-08-29 @ 23:39:24
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0