Speedway!

Dålig uppdatering nu under kvällen, men jag fastnade framför Speedwayen! Hade totalt glömt bort att det var Speedway vm idag, men det gick inte så bra ändå. Vi hade 3 svenskar till semifinalen, Lindgren, Jonsson och Lindbäck och INGEN lyckades ta sig till final, illa! Måste ju även säga att Lindgren imponerade ganska mycket på mig, speciellt när han vann sista heatet! Som ni kanske förstår så älskar jag sport! Hur kul som helst, det är ju även fritdrotts vm nu, men tycker inte det är några bra som är med så jag skippar det i år faktisk!

På tal om sport så blir det förmodligen att titta på basketkvalet till em nästa vecka, hemmamatcherna hålls ju i Stadium Arena här i Norrköping så det ska bli kul! Sedan den 25:e blir det nog Speedway på hemmaplan, sjukt kul, älskart!

Ska sussa tidigt ikväll med tanke på att jag knappt sov något i natt och så börjar jag ju klockan 9 imorgon bitti, snyft.

Puss!


Kommentarer
Postat av: - H*

- good night then !

2009-08-15 @ 22:32:39
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0