Beslutsångest

Hej allihopa!
Idag är jag faktiskt lite piggare än vad jag har varit de senaste 1.5 veckorna, dock vaknade jag upp med världens huvudvärk (som många andra dagar) men efter 4 panodil klarade jag av att gå till floristiken i alla fall! I skolan fick jag även våra biljetter till Paris, så nu är även det fixat, hoppas bara det inte börjar brinna här hemma...

Satt och funderade lite på vad jag ska görta i helgen förut faktiskt. Jag funderar på att ta en lugn helg för en gångs skull, men samtidigt skulle det vara kul att gå ut. Man har ju mycket roligare när man är ute än när man är hemma, men samtidigt börjar jag klockan 9 både lördag och söndag. Utgång utan dricka kanske? Kanske vore något. Men det lär jag nog aldrig kunna hålla..
Så någon som vill ut i helgen?

Puss!


Kommentarer
Postat av: mimmi

sklla

2009-02-11 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0