Gjort sallader!

Idag har jag varit väldigt duktigt, har hjälpt mamsen och gjort dagens middag=sallader. Jag gjorde en skagensallad och mamma gjorde en kycklingsallad, skiiitstora blev dom! Och goda såklart.. men det är väl en av få middagar jag klarar av att göra, för jag menar verkligen allvar när jag säger att jag inte kan laga mat. Det brukar de flesta hålla med om dessutom..men men, får skaffa mig en kille som kan laga mat i så fall. Denna helg blir konstigt nog lugnt, jag vet att det är en hel del av mina kompisar som ska ut, men jag tror det ändå är bäst att jag stannar hemma, måste ju som sagt tänka på min hälsa...men jag känner ett starkt sug!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0