Hahaha!

Haha, det är inte ofta jag använder det i skrivsammanhang tänkte jag skriva, men inte på bloggen i alla fall! Men i alla fall, K ringde vid kvart i 5 i eftermiddags och frågade om jag kunde komma och jobba vid halv 6, jag tackade ja (även fast jag vet att min läkare skulle bli jättesur om hon fick veta det, men det får hon inte!) så det var bara att hoppa in i duschen, sminka sig, torka håret, platta håret och äta middag. Så då förvandlades jag på 40 minuter från den fula ankungen till en svan...nej då, men jag gjorde allt det där hur snabbt som helst, är imponerad av mig själv. Väl på jobbet började jag med det jag skulle göra, ett par timmar senare lyckas K tappa ut 10 liter färg, panik...Han roppar på mig och jag kommer dit och ser en himla massa färg och börjar självklart skratta. Vet inte vad jag ska göra så jag står bara där typ, tills jag måste hjälpa till att torka upp det sista med en disktrasa, för er som inte vet om det så har jag en fruktansvärd fobi för disktrasor, usch jag hatar det verkligen. Senare lyckades jag hälla ut en liter vatten på golvet inne på toaletten när jag skulle hälla ut hinken vi doppat disktrasorna i. Jaa, haha, det blev lite skratt till för min del. Blev en lite ovanlig arbetsdag helt enkelt. Lyckades slå ner ett antal saker också, men det ska jag inte gå in på. HAde ovanligt kul i alla fall.

Nu blir det sängen strax, har tagit min sömntablett för typ 10 minuter sedan, samtidigt som jag dricker 2 stycken coca-cola, då blir jag pigg samtidigt som trött, hur ska det gå?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0