Hemma igen!

Ledsen för dålig uppdatering men har inte varit hemma på hela dagen. Imorse blev jag väckt av T som ringde mig 07.20...min väckarklocka ringde i och för sig 15 minuter senare så det var inte så farligt. Klockan 09 började jag jobba, jobbade till klockan 14 och åkte sedan hem med bussen, kom hem klockan 15 åt en banan för att sedan åka tillbaka och hämta upp T. Därefter åkte vi hem till honom i Skärblacka (!) han har precis köpt en ny lägenhet, så var där och tittade på den och spelade lite TV-spel, såg filmen Dumpad och snackade lite. Köpte självklart med mig en 2 liters coca-cola. Vid 19 åkte jag och hämtade D från jobbet och därefter hämtade jag upp hans flickvän, åkte därefter och köpte hamburgare och tog med hem och åt pomme. Då var klockan 20.00 och jag hade inte ätit något på 12 timmar förutom bananen (och en negerboll) Sitter nu hemma och är nydyschad och klar. Det var en snabb update om denna dag i alla fall.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0