Inhandlat: 3par skor!

Började jobba imorse klockan 8, men som ni säkert redan vet så hatar jag kollektivtrafiken, så eftersom bussjäveln åkte ifrån mig innan jag hann komma till hållplatsen (den var 2 minuter tidig och min spårvagn 5 minuter sen) så det sluta med att min kära mamma fick komma och hämta mig och sedan skjutsade hon mig till jobbet, och dit kom jag 10 minuter sent...det är 5:e gången nu jag kommer försent under mina 2 år, illa...Slutade vid 2, kändes jättekonstigt att åka hem så tidigt, är ju så van att komma hem vid 22 tiden, men jag vänjer mig väl.
När jag kom hem så åkte jag och mamma till Elgiganten (jävla skitställe) och sedan en sväng in till Maxi och där inhandlade jag 3 par skor (på Wedins)...illa Mimmi, illa. tror jag har runt 60 par skor just nu med sommar och vinterskor. Kanske borde tagga ner?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0