Paris imorgon!

Yees, om exakt 1 dygn sitter jag förmodligen i vår lägenhet i Paris. Ska bli såå kul att komma härifrån ett tag! Är ju ledig på Tisdag förmodligen så det blir väl att utforska staden lite. Men det börjar kännas lite pirrigt faktiskt. Men jag ser absolut fram emot det! Issa verkar lika taggad som jag i alla fall! Har nu packat klart allting, typ i alla fall, lär ju komma till några fler saker. Imorgon kommer Issa och hämtar upp mig vid 9 så skjutsar hennes mamma oss till Skavsta och planet avgår klockan 11.45 och landar klockan 14.05 om allt går som det ska.

Den här helgen har bestått av blandade känslor, arghet till extrem gladhet. Är arg på vissa kompisar, är glad för andra saker. Men i fredags var jag och några kompisar på Palace i alla fall (vårat nya stammisställe efter Hugos) och som några av er redan vet så har ju jag det lite komplicerat i kärlek just nu (mitt egna fel) och vet ni vad, klart som fan att 3 av dom 4 killarna är på Palace samtidigt! Och nej, ingen av dom känner varandra, typiskt. Och jaa, det gick ju inte så bra, det är svårt när man tror man har känslor för alla 3, frågan är bara vem har jag det mest för? Men tror faktiskt att jag börjar få svaret på det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0