Sjuuukt!

Även denna kväll blir som sagt lugn, jag lovar er, det tar på krafterna ordentligt att ta det lugnt! Jag som är van att alltid ha något att göra, alltid vara stressad, alltid gå ut på helgerna är helt plötsligt hemma en hel helg, helt sjukt ju. Men men, that's life. Men känns bara så konstigt, det är både jobbigt och tråkigt att ta det lugnt. Grr...men men, ska se melodifestivalen i alla fall, såg inget av det förra året pga Belgien, work etc. SÅ idag har jag bunkrat upp med 2 liter coca cola, en ostbågspåse, dillchips och potatischips med taco dip samt vitlöksdipp...jaa, man måste ju variera lite. Tråkigt att bara äta en enda sak ju..Kommer inte ens ihåg hur länge sedan det var jag åt chips, lär ha varit kanske i september-oktober, så ska bli rätt gott. Ostbågar åt jag ett par av nyårsafton, så det var ju inte så länge sedan. Jaja, nog tjatat om det.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0