Update

Känner att det aldrig blir några inlägg knappt längre, bara vad jag gör och så, men jag har så mycket att göra hela tiden (trots att jag blev förbjuden av läkarna, typiskt Mimmi) Men idag har varit en ganska lugn dag, tog bilen till skolan imorse, hade floristik F och sedan blev det att åka och hämta blommorna vi blev sponsrade med från Göta Blomster. Började förbereda våra saker till fotona (ska ju fotas på torsdag), sedan blev det städning på andra floristiken och sedan hem och till tandläkaren. Min tandis upptäckre att min tandställning satt lös så han tog bort den och satte dit den igen, helvete vad ont det gjorde! Och han var ju inte försiktig heller ..På Tal om tandis, bara för att, en lite rolig historia (tyckte jag i alla fall i 8:an)

Han lade mig ner.
Han tog in den.
Han tog ut den.
Så var det första gången....
jag drog ut en tand.
Okej den var inte så rolig längre, men första gången jag hörde den var det ju liite roligt i alla fall.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0