My day

Sitter hemma just nu, ganska pigg faktiskt, har varit mycket piggare de senaste 2 dagarna, skönt det! Vad har jag gjort idag då? Jo, skolan började ju klockan 8, där gjorde vi klart tärnbuketten, slutade vid 12 men stannade kvar och gjorde klart min brudbukett som jag skulle ha gjort förra veckan (började på den då, men det gick inte som jag ville och tillslut blev jag så arg att jag struntade i den) brudbuketten blev ju inte som jag hade tänkt mig, men men lär ju ändå bara få ett G så då orkar man faktiskt inte lägga ner så mycket energi på det.. Kom hem runt 3, då gick jag ner och handla lite naturgodis (det onyttiga naturgodiset med chocklad ni vet) illa Mimmi. Har klarat mig utan cocacola sedan i söndags, känner ett starkt sug men jag ska hålla mig till lördag (okej, fredag i alla fall!)

Hela dagen har jag haft ett hemskt tryck över vänstra bröstet, så jäkla jobbigt att försöka koncentrera sig på skolan samtidigt som man knappt kan andas in på grund av det. Hade ju jättemycket problem med det tills jag fick reda på att jag var på gränsen till att "gå in i väggen" i höstas, men mer om det i ett annat inlägg, orkar inte skriva om det nu..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0