Akupunktur!

Idag har jag bokat min första tid för akupunktur, ska börja med det den 9:e mars när jag har kommit hem från paris. Det är ju ingen mening med att börja nu eftersom jag i så fall kommer få ta ett upehåll 3 veckor när jag åker till Paris. Men det ska bli intressant och se hur det hjälper, det kommer däremot inte hjälpa mot tinnitusen utan det hjälper huvudet så det slappnar av (vilket kan lindra tinnitusen) men hjälp vad rädd jag kommer vara när dom ska köra in nålarna i huvudet på mig, usch.

Ledsen för extremt dålig uppdatering igår, låg i min säng typ helt totaldäckad hela jäkla dagen. Men idag är jag lite piggare, men det var rätt svår att ta sig upp ur sängen 06.50, det kändes liksom som om jag gick i en bubbla, eller var i en annan värld. Men efter att jag fick i mig lite frukost släppte det, så nu vet jag i alla fall att jag alltid måste äta på morgonen när jag tar tabletterna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0