Alltid mat!

Kom precis hem från jobbet, idag vart jag tvungen att ta bussen hem, segt. Nu är jag i alla fall hemma, och ja, som vanligt sitter jag vid datorn och äter! Jag har kommit fram till att de enda gångerna jag sitter vid datorn är när jag äter någon form av mat. Och det är ju bättre att äta vid datorn är i köksbordet!? Så där har ni svaret på varför jaglltid skriver att jag äter. Idag stog det i alla fall ris och currysås på menyn..och en flaska coca cola (det är min 4:e idag, illa) men jag behöver coca cola annars skulle jag inte klara av en enda dag.

Idag har det i alla fall varit en komma försent dag, jag har kommit försent hela dagen! Till och med till jobbet var jag sen, illa. Men men, det händer alla och det här var faktiskt bara 4:e gången jag kom försent till jobbet (har ju jobbat 1 år och 9 månader) så tycker inte det är så farligt. Jaja, imorgon är det skola i alla fall. Härliiigt.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0