Angående mina sömntabletter

Tänkte dra ett kort inlägg angående mina sömntabletter. Jag har fått ett par sömntabletter som inte är beroendeframkallande, det finns 2 olika sorter som inte är det och jag har fått den som heter Pro-nånting. Jag blev varnad för den i en komentar för ett par dagar sedan, eftersom att hon hade blivit som en zombie nät hon tog dom. Jag sa detta till min läkare eftersom jag inte ville att det skulle bli likadant för mig, men hon berättade att alla människor reagerar ju såklart olika av allting. Så hon tyckte att jag skulle testa dom, funkade inte dom för mig så skulle jag få ett par anti-depressionstabletter. Det låter jätteknäppt eftersom jag inte är i någon depression, men de har tydligen som biverkning att man sover väldigt bra och därför kan skrivas ut för sömnlöshet. Så ikväll ska jag ta 1-2 tabletter vid ca 22.45 (måste ju se prison break) och sedan hoppas att jag somnar efter 30-60 minuter som man ska göra. Jag har även ställt in min massage imorgon och flyttat fram den tills på lördag klockan 10.00, inte ofta jag går upp klockan 10 en lördag! Men det beror egentligen på att man inte bör få någon massage när man är förkyld (inte heller sjuk såklart) och därför är det ju bättre att ta det på lördag. Tycker både det är bra och dåligt att vi sköt fram det, bra eftersom jag får förmodligen sova ut och dåligt eftersom jag eventuellt ska ut på fredag.




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0