Bara jobb och jobb.

Usch, just nu känns det som om jag bara jobbar hela tiden typ. Ska jobba imorgon också, fredag också..sedan skulle jag ju varit ledig hela nästa helg (jobbar ju 4 helger, ledig 1 osv) men nu vill dom att jag ska jobba den helgen också, det blir 7 helger i rad. Känns lite segt, har inte bestämt mig om jag ska tacka ja eller om jag ska strunta i det, jag får se. Jag ska ju ut igen på fredag (ska bli sjukt kul btw) så jag sa att jag inte kommer vara så jättepigg på att jobba på lördagen. Till gensvar säger han: Men du, det är ju bara att dricka mycket mera så kommer du bli piggare! Så tror ni det hjälper? Värd att fundera på i alla fall...var länge sen jag drog en ordentlig fylla faktiskt, ordentlig sa jag faktisk...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0