Beroende av cola!

Usch, mår verkligen kasst, och jag har fortfarande inte fått i mig något att äta, kämpar fortfarande med att inte beställa pizza, jag ska inte! Men mår så illa att jag det känns som om jag inte skulle få i mig någonting, trots att min mage kurrar hur mycket som helst.

Nu sitter jag och läser alla blogginlägg jag har missat, jag har 81 olästa inlägg. det är rätt segt att ha så många att behöva läsa. Men men, sitter med min sprite nu i alla fall, jag har extremt svårt för coca-cola dagen efter. Eller i alla fall på morgonen, inte senare under eftermiddagen. Igår var jag på ett fruktansvärt dåligt humör under eftermiddagen, sedan runt halv 7 när jag var på jobbet kom jag ju på att jag inte hade druckit någon coca-cola, så jag gick och köpte mig en och blev genast på bra humör! Se vad lite cola kan bidra, beroende? JA!

Puss!

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Jag berättade. Och lät sedan ryktet gå bara. Bäst att bara göra så. Ska väl sedan låta dom fråga frågor.. ska prata med lärarna på måndag och prata :)



Tack! :)

2009-01-24 @ 14:07:39
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Bebbe

Usch :( Får man fråga hur du fick det?

2009-01-24 @ 14:37:16
URL: http://bebbe87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0