Fått sömntabletter idag!

Yes, idag fick jag mina efterlängtade sömntabletter, så jag är lyckligt! Hoppas på att jag får sova i natt, lite trist dock att jag har bokat en massagetid klockan 9 imorgon bitti så kan ju inte sova så länge, fast längre än vaqnligt i alla fall, mycket längre! Men det ska bli otroligt skönt att gå till min massör igen! Har inte varit där på cirka 3 månader, egentligen ska man gå dit i alla fall 1 gång varje månad. Läkaren jag pratade med sa att jag bör sjukskriva mig från jobbet i ca 3 veckor efter att jag kommer hem från Paris. Men vet inte om jag kommer klara det, är ju så otroligt van vid att alltid ha något att göra hela tiden, skulle nog bli väldigt rastlös också. Men hon sa att jag måste prioritera min hälsa först, för den var ju tydligen inte särskillt bra (fast det förstog jag redan innan) Men det var skönt att prata med henne, hon förstog verkligen hur jobbigt jag har det med all stress och i skolan och allt. Hon skulle dessutom kolla upp vad man kan göra för att eventuellt lindra min tinnitus, det är i alla fall bestämt att jag ska börja med akupunktur (hjälp!) jag har ju bara en sådan hemsk rädsla för nålar! Men jag är verkligen beredd på att göra allt jag kan göra för att slippa skiten!

Tysthet, det som är vardag för er, finns inte i närheten i min värld.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag gick på sömntabletter en gång i tiden för länge sen, men dom hjälpte mej inte så bra. Kunde ta dom hur tidigt som ehlst men dom värkade ändå dagen efter när jag var i skolan.. Va inte så kul att somna i skolan och inte vana av något, så ja va lov att sluta med dom..

2009-01-26 @ 16:51:26
URL: http://thegirl89.blogg.se/
Postat av: sara

Joo msn får hoppas det.. Är ju inge kul om man inte kan sova och soömntabletterna iten hjälper..

2009-01-26 @ 17:19:59
URL: http://thegirl89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0