Gäsp..

Pratade med Emelie för någon timme sedan, och det blir stan på måndag istället för imorgon, både hon och jag har rätt mycket att göra before the work tomorrow. Hoppas i alla fall på att hitta lite mer skojiga saker, älskar att inhandla nya kläder, men högst upp på listan står skor och efter det kommer väskor.. men folk har vant sig vid att jag handlar så mycket av det att dom nuförtiden bara skrattar åt mig när jag kommer hem med nya skor eller väskor...det är faktiskt nästan så att jag skrattar åt mig själv..

jaja, nu ska jag försöka sova lite, det är ju faktiskt anledningen till att jag inte går ut i helgen, jag måste sova! Berättade jag för er att jag fick en massa näsblod i skolan i fredags? Satt i datasalen och skrev på vad det nu heter, och helt plötsligt känner jag att det började rinna, och ja det var massa näsblod! Det får man ju lätt när man sover väldigt dåligt. Så det är väl ett litet bevis på att jag måste få iordning på sömnen? Ska se om jag kanske kan uppsöka läkare i veckan och få riktiga sömntabletter, skulle vara helt underbart att få sova åtminstone 5-6 timmar i sträck!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Snygg header :D

2009-01-18 @ 00:33:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0