God morgon.

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan, skönt att sluta tidigt! Den här veckan är så slapp, samma sak nästa vecka. Idag har jag i alla fall haft 1.5 timmars formgivning och sen så har jag och Emma pratat lite om vårat arbete i F-kursen, tror det kommer bli bra. Vi ska göra arbetet+blombeställningen på torsdag i stället så vi får ledigt nästa tisdag, skönt! Nästa vecka har vi 2 dagars projektarbete också, så det är egentligen bara 2 dagars skola nästa vecka!

Börjar längta tills på fredag, då blir det utgång igen. Gud vad man börjar sakna det så fort man inte går ut en helg. Men det blir lite trevligt folk i alla fall, surt bara att man jobbar till 21, då missar man ju halv kvällen, men sånt är livet.
Nu ska jag ringa och beställa pizza=min lunch! Jag och mamma ska dela på en kebabpizza från eneby, de har verkligen världens godaste pizza! Jag lyckas alltid få alla till att vara onyttiga, duktig jag är!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0