Hemma från middag

Kom precis hem från ën härlig släktmiddag ... det är tur att man inte behöver gå på sådana så ofta! Och så ringde en från jobbet förut också, först ville dom ju att jag skulle jobba 9 dagar i rad, men tackade nej till 2 av dom. Så den här veckan jobbar jag tis, tors, fre, lör, sön och så jobbade jag även helgen som var. Men det kommer ju inte bli så mycket nu under dom närmaste 3 månaderna ändå, så det känns ändå helt okej, så länge det inte blir som i höstas! Jaja, nu ska jag kolla runt lite här. Ni missar väl inte Hockeyfinalen ikväll? J20 spelar VM-final mot Canada i Canada 01.30 ikväll, spännande spännande, men tror att Canada vinner, dom är ju så bra plus att dom har fördel eftersom dom spelar på hemmaplan. Jaja, man kan ju alltid hoppas, Sverige spelade väldigt bra mot Slovakien igår i alla fall.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0