Hockey!

Jag fullkomligt älskar Hockey (dock inte lika mycket som basket, men nästan) det är ju en sådan ortoligt rolig sport att titta på. Men man kan samtidigt bli så otroligt förbannad, som i JVM natten mellan måndagen och tisdagen. Domarjävel som inte kunder döma en enda sak helt rätt. Då blir man arg! I natt satt jag och Dennis och kikade lite på NHL, matchen mellan Philadelphia och Whashington, det är en väldigt stor skillnad mellan svensk hockey och NHL om man säger så... förstår verkligen inte folk som inte gillar sport, det är ju verkligen det bästa som finns! Hur som helst så tittade vi på NHL till ca halv 3 i natt, men gav upp vid mitten av andra perioden, inget kul att titta med någon som somnar i soffan hela tiden.. när jag slutade titta ledde Whashington med 1-0, hoppas dom vann, dom var riktigt grymma! Backström gjorde dessutom det målet, ännu roligare när en svensk gör mål! Nog om Hockey nu i alla fall, snart kommer min farmor som ska fira pappa (han fyllde hela 41 i lördags, gud vad gamla mina föräldrar börjar bli, 38 och 41...fast egentligen inte om man jämför med alla andras föräldrar) Börjar få en otrolig ångest över skolan som börjar imorgon, hemska tanke, förstår inte hur jag ska kunna komma upp i tid, har ju verkligen vänt på dygnet totalt. Har inte gått och lagt mig innan halv 3 och inte gått upp förräns tidigast 1 under de senaste 2 veckorna.. duktigt Michaela!




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0