Home from the work..

Kom nyligen hem från jobbet, har faktiskt varit helt okej idag, varit lite småflum sådär som alltid, och vissa andra var ju det också, så hade det skapligt roligt, i alla fall de första 3 timmarna. De resterande 3 timmarna var jag ju själv, och jag pratar gärna inte med mig själv. Nu sitter jag i alla fall här och väntar på lite mat, ska äta ugnspomme med revbenspjäll, hur gott som helst! Man uppskattar verkligen ugnspomme massor när man har haft en fritös i 10 år. Så efter maten hade jag tänkt ta ett glas cola (okej, flera då) och lite popcorn. Sedan hade jag tänkt fortsätta med mitt år 2008 och även visa er bilder på det jag köpte idag! Har redan börjat gäspa, men det kanske beror på att jag har hållit igång hela dagen? började ju skolan klockan 09 imorse, efter det åkte jag och shoppade och sedan direkt till jobbet, då blir man väldigt trött, och man uppskattar verkligen sängen så otroligt mycket mer! Men än blir det ingen säng för min del, det får jag ta när jag har tid!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0