Idag ser jag ut som en tönt!

Kom precis hem från jobbet, vaknade ju upp förkyld som jag skrev imorse, men nu verkar det ha försvunnit helt! Jätteskönt! Men tog glasögonen idag bara för säkerhetensskull (man ska ju inte ha linser när man är sjuk, och någon gång måste man väl sköta det) och så hann jag aldrig platta håret, så jaa, idag ser jag helt enkelt ut som en tönt (enligt mig) med lockigt hår och glasögon. Kom ju på att jag inte heller har visat er en bild på mig med glasögonen, så här kommer det en (ser dock inte lika hemsk ut när jag har rakt hår..)



Puss!

Kommentarer
Postat av: magda

du är ju jättefin i glasögon och lockigt hår :)

2009-01-26 @ 07:47:55
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0