Jag är fruktansvärt irriterad!

Ni vet en sådan där dag som man bara hatar allting, en sådan dag som man bara vill gå och lägga sig och aldrig gå upp! En sådan dag har jag idag! Idag fick jag nämligen reda på att jag inte kommer kunna åka till USA eller Australien i höst, som jag hade längtat efter så otroligt mycket! Men sedan kommer ju min smarta bror på att jag inte kommer kunna åka förräns hösten efter, alltså när jag fyller 20. Det beror på att jag för tillfället håller på med en operation i min mun som kommer ta lite över 1 år till. Det hade ju jag fullkomligt glömt bort, och jag vill ju inte ta ett uppehåll i 1 år, då måste jag betala över 100 000 kronor, det känns ju inte så frestande! Så jag får väl helt enkelt ta och jobba 1 år och sedan åka iväg helt enkelt, för iväg ska jag, det är inget snack om saken! Men då kanske man skulle försöka få med sig en vän och åka ut och resa under hösten? Eller ta den där bartender utbildningen i Gran Canaria jag funderat på, det finns ju rätt många möjligheter, frågan är ju bara vilken man ska välja. Men hösten 2010, då är det jag som åker till USA eller Australien i 1 år!




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0