Jag behöver sömn!

Jag är så förbaskat trött, idag har min tinnitus varit mycket värre än vanligt.. jag har hört den heela tiden, vad jag än gjort och trots att jag hade på musik på högsta volym, det är ju tur att det inte är så varje dag. Åh, vad jag längtar tills på måndag! Funderar på att dra mig mot sängen och vila, för ja det är ju det jag gör om nätterna, vilar och så efter 3-4 timmar blir jag alltid så jäkla sur över att jag inte kan sova. Då brukar jag stiga upp ur sängen och gå ett litet varv i huset, sen runt 4-5 brukar jag oftast lyckas somna och så ringer väckarklockan vid halv 7, och ringer inte klockan vaknar jag ändå vid halv 8. Samma visa natt efter natt. Jag hör ljudet i öronen nästan högre än knappningarna från tangentbordet.. usch, jag behöver sova! Funderar på att lägga mig och se en film och sedan släcka. Men först ska jag läsa 45 blogginlägg som jag har missat, bara efter en dag så är det uppe i drygt 50...
Vi höres imorgon igen, för nu blir det inget me inlägg den här dagen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja alltsa man maste ju saklart gora alla turistsaker som eifeltornet, sacre ceur (kyrkan, vet inte hur det stavas)och allt. Men om du ska fika ngnstans sa ga till Paul, det ar skitmysigt! Eller om du besoker ngn starbucks sa maste du ga till den som ligger precis vid operan! Den ar hur jakla fin som helst!! Och sa jobbar det en svensk dar med som ar sjukt trevlig:P Om du ska ut o festa sa finns det ett stalle i chatelet (Metro 1 eller RER A) som heter Hideout som ar sa jakla bra! annars ak till bastille (ocksa pa metro 1) sjukt mangra bra stallen dar! Varldens basta affar har ar Promod! fina klder darinne till ett bra pris faktiskt! Annars finns shoppingen i Printemps eller galleri LaFayette:)

Finns en massa man kan gora i PAris! hur lange ska du stanna har? Sjalv har jag vatt har i 5 manader och jag har inte ens gjort halften sakert!:p

Bor liiiiite utanfor Paris men anda sa man kan aka in varje dag utan problem!:)

2009-01-21 @ 22:25:01
URL: http://amandaauparis.blogg.se/
Postat av: amanda

ja alltsa jag jobbar som aupair lite utanfor paris, tar val en 40 minuter att aka in, men det ar ju anda nara! :)

2009-01-22 @ 16:10:56
URL: http://amandaauparis.blogg.se/
Postat av: Bebbe

Har du haft tinnitus länge?

2009-01-22 @ 16:11:06
URL: http://bebbe87.blogg.se/
Postat av: Bebbe

Oj .. Och du har inte vant dig ännu? Det sägs ju att man vänjer sig vid ljudet efter ett tag , men det är inte så alltså?

2009-01-22 @ 18:12:34
URL: http://bebbe87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0