Jag ska aldrig dricka igen...

Det är väl så det är meningen att det ska låta dagen efter? Hur som helst så är jag svinbakis, drack alldeles, alldeles för mycket. Men jag kommer i alla fall ihåg allt från kvällen, det är ju alltid ett plus. Så hur var min kväll igår då? Den var verkligen toppen! Hade verkligen en jättekul kväll med brudarna, eller jaa, det var väl tillslut typ bara jag och Alex kvar, vi var ju rätt många från början, men det sluta med att det bara var jag, Alex och hennes kille kvar, men det funkar det också!
Vi var i alla fall på Palace igår, har bara varit där en gång tidigare, och det var lika kul båda gångerna (så ni som säger att det inte är kul, kan ju dra någonstans?) Men det är lite synd att alla inte är likafana festisar som jag och Alex, då hade det varit ännu roligare! Aja, hur som helst var det verkligen en toppenkväll! Nu ska jag försöka få i mig något att äta, men idag ska jag försöka att inte beställa pizza som jag alltid gör annars.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0