Jobb!

Sitter här som vanligt innan jobbet och äter nudlar! Men hör och häpna; jag dricker vatten till istället för coca-cola, duktigt Mimmi (inte lika duktigt att dricka cola til frukost istället) i alla fall, jag jobbar till 21 ikväll, hoppas verkligen jag blir hämtad! nu har jag ju dessutom städat mitt rum också, typ i alla fall...
När jag vaknade i morse kände jag att näsan var täppt och jag hade blivit förkylt, har dessutom svinont i huvudet och lite hosta. Men nu är det lite bättre och jag är knappt täppt i näsan längre, skumt. Förmiddagen tillbringades i alla fall för en gångs skull i soffan framför tv:n, det var ju masstart i skidskytte, sedan var det även sprint och tillsist tjejernas storslalom. Älskar verkligen att titta på sport!
Klockan 20 över 4 måste jag sätta mig på spårvagnen och åka till jobbet, och här sitter jag helt nyduschad och totalt oiordninggjort (om man nu kan säga så) Måste ju dessutom hinna platta mitt hår, hjälp!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0