Kebabrulle..

Som sagt, jag är alltid onyttig. Nu till lunch blev det en kebabrulle istället för pizza som det först var tänkt, hur gott som helst var det! Och självklart blev det cola till det, love it! Idag har det verkligen inte varit en bra dag, den här dagen har rent ut sagt varit totalt värdelöst, har pratat med en läkare angående min tinnitus och det är en sak jag fick reda på idag som jag måste smälta innan jag skriver ut det här. Nu när jag ändå inte har något speciellt planerat idag (superskönt ) så tänkte jag lägga mig och vila ett tag (som ni redan vet så sover jag typ ingenting), är så sjukligt trött, men snart så, snart är det jag som ska få sova heeela nätter (förhoppningsvis) Längtar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0