King Kong!

Har precis sett klart på filmen King Kong, den har väl alla sett? Den är lika bra varje gång! Fast det är en sådan film man bara kan se 1-2 gånger per år. Dock gillar jag inte dom där läskiga djur-människor som dom kallar dom, dom liknar mer hon i "the Grudge" , läskigt! Men King Kong är ju bara så söt, och han har så fina ögon, ja, jag är svag för bruna ögon (även om dom sitter på en 8-meters gorilla) Hur som helst älskar jag verkligen filmen, trots att den är så lång (ca 3 timmar) så blir den aldrig långtråkigt.
Nu ska jag i alla fall ta ytterligare ett stort glas coca-cola och sedan krypa ner i sängen, se hur många timmars sömn det blir i natt då. Jag vet att det är mycket tjat om min sömn just nu, men det är verkligen skitjobbigt att inte kunna sova och jag räknar ner dagarna tills på måndag!

Vi hörs imorgon!

Puss!



Kommentarer
Postat av: natta

jag skickade också på den fast ioförsej i ca 30 min då jag jobbade innen då den började.

2009-01-25 @ 08:43:28
URL: http://natalies.se
Postat av: mathias

Jag har inte sett den, har bara sett trailern.

Är den bra? :D Den är ju rätt gammal men har hört att den är bra :D

2009-01-25 @ 18:48:06
URL: http://mathiasodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0