Lite av allt..

Sitter just nu vid min brors dator och segar. Sitter med min kebabrulle...igen! Har värmt den nu så jag tänkte äta resterande av den till middag, hur gott som helst! Och ja, idag har jag faktiskt värmt den, annars brukar jag ju äta den kall (konstigt jag vet) Hur som helst så måste jag snart börja på min blombeställning som jag måste göra tills imorgon, annars får jag ju inga blommor till brudbuketten.. Har inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut, teknik och blommor mm. Så det kan ju vara rätt lägligt att börja med den innan Top Model sätter igång om 30 minuter. Tänkte att jag skulle sätta mig ner och bläddra lite i 2 blomster börcker; "Flower in love" där kanske jag kan hämta någon inspiration till brudbuketten. Böckerna är från Belgien och jag fick dom och 4 blomster böcker till när jag hade min praktik där för snart ett år sedan, gud vad tiden går snabbt!
Måste föra över pengar till Tina också så vi kan betala studentkryssningen..
Hörs senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0