Mina köp idag!

Blir ingen lång text nu utan tänkte mest visa bilderna på sakerna jag köpte idag, bland annat mina 4 par skor, jag älskar dom! Hittade ett par jättesnygga ankelboots som jag verkligen verkligen ville ha, men så testade jag dom och dom gjorde svinont längst fram, så sur när man hittar något man verkligen vill ha! jaja, sånt är livet.

    
    

Det här är alltså vad jag har köpt idag, den sista bilder är på några av mina favoritklackskor, jág har en hel del om man säger så. Som sagt, jag har mer än dubbelt så många skor som resten av min familja har tillsammans (vi är 5st)



Den här bjuder jag på, hatten jag har köpt till projektarbetet, det här är nog första och sista gången ni får se mig i hatt gott folk!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0