Nyttiga jag!

Just nu sitter jag och äter 2 stora kycklingklubbor och en stor sallad, hur gott som helst! När jag tänker efter så är det bland det godaste som finns, men det blir ju inte så ofta man äter, det är lite för nyttigt för min smak..

Kom nyss hem från jobbet, gick 5 min tidigare men det slutade ju med att jag stog och pratade med T ett tag (som alltid, typ) hur som helst så fick han mig att berätta en sak, som jag typ hade lovat mig själv att inte berätta för honom (han har fått mig till att avslöja liiite för mycket om mig, om man säger så) jag är ju inte direkt en sådan där jätteöppen person som berättar allt och lite till om mig själv. Men han är en sådan ärlig och öppen person att det gör att man själv blir det.

Puss!



Min nyttiga mat! Dock så sitter jag med ett superstort glas cola, men det kanske jag inte ens behövde nämna?



Jag just nu.

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år & gravid!

Jo jag vet. Det intresserar människor när något är annorlunda. Men jag bloggar ändå för min egna skull:)! Man lär sig mycket av att skriva. Det är som att plugga, i alla fall för mig. Bloggen fungerar ju som en ventil för alla känslor, en dagbok som minne, en kalender och stöd från dom flesta.



Min pojkvän är 20 år. Har lagt upp svaren nu om du vill läsa lite mer:)!

2009-01-17 @ 23:10:23
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0