Paris!

Nu har jag fått veta att jag åker till Paris den 16/2 och kommer hem 6/3, blir borta nästan 3 veckor, hoppas det blir lika bra som jag hade det på praktiken i Belgien, där hade jag 2 av dom bästa veckorna i mitt liv! Det ger så otroligt mycket erfarenhet! För er som inte visste det ska jga alltså ha praktik i Paris i 3 veckor. Ska bli hur kul som helst! Sökte på lite bilder på Paris eftersom att jag aldrig har vart där!







Staden verkar vara hur stor och fin som helst! Hoppas det är bra shopping också, det skulle ju alltid uppskattas!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja jag blir helt mållös =/ Jag är verkligen inte SÅ smal som folk påstår och jag MÅR BRA!

2009-01-08 @ 15:38:47
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0