Party!

Ledsen för dålig uppdatering denna helg, har haft lite att göra. Har ju jobbat 7/9 dagar nu (eller det blir 7:de idag) men det ska bli bättre, I promise! I alla fall, denna helgen har bestått av jobb, utgång och bakisdag (det är väl så en helg ska vara?) Var ute igår med Alex, hade verkligen jättekul även denna gång! Vi vart nog båda lite för fulla, så ja, vi stog och dansade på scenen på Hugo typ hela kvällen (och det gör man bara när man verkligen är full) men kul hade vi i alla fall! Mindre kul var ju att det var lite folk som man kände där, men va fasen, alla har väl varit fulla någon gång? Vaknade i alla fall imorse klockan 13 av att K ringde, efter det steg jag upp och gick och köpte pizza och läsk och åt, som alltid en bakisdag! Nu börjar jag jobba om 1 timme, härligt värre... fick även igår reda på att en som tog studenten från min skola förra året ska börja på mitt jobb, blir nog rätt kul. Det var en kort uppdatering om min superbraiga helg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0