Shoesoholic? stavas det så...?

Jaa, nu är jag hemma igen! Har varit en lugn dag med bara 1.5 timmars skola (en lektion), efter det åkte jag hem och gjorde i ordning mig och sedan åkte jag iväg och shoppa, som alltid.. idag fick jag med mig 4 par skor hem, en myströja (är en Mimmi-figur därbak, passar ju mig perfekt) en superstor och skön halsduk, en väska och en hatt (nu min projektgrupp, får ni ta och berömma mig! Det är nämligen hatten jag ska ha på mig när vi fotograferas, duktigt Michaela!) och köpte även 2 filmer, jag och mina filmer ja. Eftersom min utgång ikväll blev inställd så kan jag ju lika gärna passa på att sitta framför datorn (vilket inte händer så jätteofta) då kommer det även en massa bilder på det jag köpt, och lite andra bilder. Tänkte även fortsätta med mitt år 2008, hoppas jag håller vad jag skriver nu också! Jaja, ska iväg och jobba om 20 min.



Ca 1 år gammal bild.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0