Snart

Usch, om en timme måste jag börja dra mig ner mot jobbet, härligt värre...jobbar till 21 idag som vanligt, men äör ledig imorgon i alla fall, skönt att i alla fall vara ledig dagen innan skolan börjar, sen blir det jobb 4 dagar i rad. Nu sitter jag här nyduschad och ätandes på bullar och vindruvor och cola (bra kombination va?) men gott är det! Kom på idag att skolan börjar snart också, hade lyckats förtränga det på något konstigt sett. Lär bli lika segt som alltid, men det är ju positivt att det bara är ett par månader kvar till studenten! Nedräkning pågår! Åh, vilken känsla när man har köpt sin studentklänning och allt sådant, då vet man att det är nära. Har börjat kika rätt mycket på olika klänningar, men det lär ju börja komma in i burtiker snart också och inte bara på nätet. Gillar faktiskt inte att shoppa på nätet, konstigt nog. Men men, nu ska jag börja göra iordning mig och sedan åka till jobbet, hörs senare ikväll förmodligen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0