Solning!

Har precis kommit hem från solningen. För er som inte vet det så solar inte jag för att bli brun, (tror jag har skrivit det tidigare, men eftersom det kommer nya läsare hela tiden kan man ju nämna det igen) jag solar alltså av medicinska skäl. Och hur kan man använda solning som medicin tänker antagligen ni då (det brukar dom flesta säga) det beror på att under vintern när det är kallt så blir min hud så otroligt torr och jag får en massa ecsem på hela benen, men om jag från och med typ november går och solar en gång varje/varannan vecka, så slipper jag alltså mitt ecsem, vilket är verkligen guld värt! Så på grund av solningen kan jag ha vanliga ben under vintern i stället för såriga, underbart!

I alla fall, så sitter jag här just nu med min favoritglass (ovanligt va) men den börjar ta slut så ska köpa hem mer från jobbet när jag slutar ikväll! Mamma vill att jag ska städa rummet nu, men det kan hon ju glömma, orkar verkligen inte det (trots att det ser ut som ett bombnedslag, bokstavligt talat) Utan jag tänker ta en dusch nu och sen får jag se vad klockan blir och sedan måste jag ju äta och göra iordning mig innan jobbet! Så det är ju typ omöjligt att hinna städa rummet också, bra argument va!?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Bebbe

Jovisst , men alla är vi olika hårdhudade ^^ Det tycker jag du ska göra :) Tänk om du blir av med det , skulle du då ''sakna'' det eller hur man ska lägga fram det :P

2009-01-23 @ 13:57:11
URL: http://bebbe87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0