Stum!

Oj, blev rätt stum idag faktiskt när jag gick in på statistiken, inte för att det var så många fler besökare utan att det var nästan dubbelt med besök som unika besökare, alltså att folk har varit inne flera gånger, kul ju, trots att jag knappt har uppdaterat idag!
Hur som helst kom jag nyligen hem från jobbet, har varit helt okej faktiskt, det är ju roligare att jobba med vissa än andra om man säger så! Många som håller med mig där.. är egentligen inte direkt en person som går omkring och stör mig på folk, men när jag väl gör det klarar jag knappt av att se människan! Jag sa det till en arbetskamrat att min högsta önskan är nog att slippa träffa denne när jag är ute (och är full) då skulle det nog lyckas bli en stor catfight mellan oss. Jaja, sånt är livet, alla har vi väl någon som vi inte riktigt klarar av? Jag har för tillfället 2 stycken, men en av dom slipper jag efter våren!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär , vad har du för planer inför helgen?

kram

2009-01-08 @ 23:59:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0