Trött!

Guud vad jag är trött, inte ens när jag har druckit mycket kan jag sova, utan ligger bara och vänder och vrider på mig, jättejobbigt! Idag somnade jag runt 5-6 på natten och vakna sedan klockan 8 (kan ju tillägga att jag då klockan 08 fortfarande var onyter, illa) sen blev det ju jobb också, väldigt segt när man festat rätt hårt dagen innan+knappt sovit något (men jag borde ju vara van) längtar verkligen tills på måndag då jag förmodligen får mina efterlängtade insomningstabletter! Men just nu känns det som om ögonlocken ska falla ner, men jag vet ju att om jag går till sängs så kommer jag ändå inte somna, så då är det ju bättre att göra något vettigare (om det här nu är så vettigt) borde egentligen göra en massa skoluppgifter jag ligger efter med i helgen, men orkar verkligen inte. Men innan jag åker till Paris ska allt vara inne... jag har nu 3 veckor på mig, heja Mimmi!





Ser ungefär lika döende ut på bilden som jag är nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vet du vad tabletterna heter? Vill bara varna lite om Propavan (tror dom heter så) har ätit dom 4 gånger och det jobbiga är att man inte kommer upp ur sängen. Ligger i ett zombie tillstånd i 4-5h till kl 12 på förmiddagen.

2009-01-24 @ 23:36:35
Postat av: Michaela

Nej, jag har ingen aning om vad tabletterna heter, utan vi ska prata om vilka som blir bäst på måndag.. tänker inte börja med några som ger en massa biverkningar, i så fall får det vara! :) Tack för varningen! =)

2009-01-25 @ 00:15:15
URL: http://mimmen.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Ja det hoppas jag med :-)

kram och godnatt!

2009-01-25 @ 00:21:16
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Bebbe

Ja, kan förstå det :) Hoppas att det lyckas med akupunktur för dig :) Aa, då ska jag in o kika! Usch, då blir det riktigt dyrt o beställa hem ju!

Btw , såg riktigt mys ut o sova nu ^^

2009-01-25 @ 01:04:32
URL: http://bebbe87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0