Update.

Har precis kommit hem från  en liten shoppingrunda, och ja, det blev en väldigt liten runda. Det jag handlade idag var i alla fall 1 halsduk, 1 t-shirt, 1 ansiktsmask (ska ju ut imorgon), 1 film och 2 par solglasögon, och så köpte jag självklart hem en semla från Lindhals (deras semlor är godast!) jag har letat runt överallt typ efter min hårmousse, verkar inte finnas någonstans. Fasiken, jag älskar verkligen den!

Imorse gick jag i alla fall upp som vanligt förberedd på en projektarbetsdag, sen när jag sitter och äter frukost får jag ett sms om att Magda är sjuk, så vi blev lediga idag! Så nu blir det ingen direkt skola förräns på tisdag, går bara till halv 10 på måndag. Efter frukosten gick jag till sängs igen, men då fick jag ett X sms av "spyan" (vi tjejer har ju våra smeknamn om vissa killar) i alla fall, så sms:ar jag lite med honom och han ska förmodligen ut imorgon också (hjälp, vad göra?) okej, tror inte ni fattar så mycket av det, men Alex vet i alla fall vad jag menar (men tror inte hon läser det här)






Puss!

Kommentarer
Postat av: magda

sjuk är en underdrift jag är typ döende haha, 40 graders feber och hosta och mår illa. :(

2009-01-29 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0