Dagen

Gud, vilken dålig uppdatering det har varit idag, ledsen för det. Idag tog jag mig i alla fall en sovmorgon eftersom vi skulle ha "skolbio", med andra ord inget viktigt. Och som ni säkert redan vet så behöver jag så mycket vilotid jag bara kan få. Är så fruktansvärt trött, men inatt lyckades jag i alla fall sova ca 3 timmar, alltid något. På måndag ska jag i alla fall ner till vårdcentralen och förmodligen får jag då mina insomningstabletter! Guud vad jag längtar, då ska jag 'sova länge tänkte jag skriva, men sen så kom jag ju på att jag har bokat tid hos min massör klockan 9 på morgonen på tisdag (är ju ledig då) Skönt ska det bli, var ju så länge sedan jag hade tid att gå dit. Tror jag var där sist typ i oktober-november någongång.

Idag blev det i alla fall helt bestämt att jag jobbar fre-lör-sön, ringde och sa ja till det förut, så då blir nästa lediga helg när jag är i Paris (åker om typ 4 veckor) Har nu jobbat 4 helger i rad och det kommer bli ytterligare 4 innan jag får ledigt. Även om vi kommer ha praktik nere i Paris så kommer det nog kännas som en lite semester, eftersom jag då förmodligen inte kommer ha så jättemycket att göra under dagarna så kanske jag kan passa på att ta det rätt lugnt (och shoppa!!)



Bjuder på en bild på några av mina fiskar!

Puss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0