Today!

Idag var det en ganska lång dag i skolan, gick från klockan 8-14, de sista 2 timmarna gjorde jag och Emma vårat arbete till F-kursen. Så nu är vi alltså lediga på tisdag istället, så jäkla skönt! Idag har det bara varit floristik annars i skolan, vi gjorde en Glamelie-ros (stavas det så?) blev faktiskt väldigt nöjd. Efter skolan åkte jag och Christine in och hämta biljetter till Hugo tills imorgon, ska bli kul med utgång imorgon (var ju inte ute i helgen). Idag är det min sista "lediga" dag för den här veckan, jobbar 3 dagar i sträck sedan, så jag missa tyvärr förfesten imorgon, så får väl typ halsa i mig något lite snabbt här hemma..

Just nu blir jag bara tröttare och tröttare för varje dag, har inte ens orkat sminka mig på hela veckan! I och för sig brukar jag bara använda mascara och inget annat krams. Men det ska bli skönt att göra i ordning sig lite ändå imorgon. Nu ska jag lägga mig och se en film och sedan bädda ner mig i sängen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0