Vaknat till liv

Nu har jag äntligen vaknat till liv, eller äntligen och äntligen, jag har varit vaken ett par timmar faktiskt. Men nu är jag i alla fall iordninggjord och har precis ätit en kebabpizza med en massa vitlöksås och coca cola, urgott!
Hur var gårdagskvällen då? Jo, jag hade faktiskt svinkul som alltid! Vi började förfesta lite här jag, Alex, Tesse, Molly, Lina, Linn och hennes kompis. Det var verkligen jättekul, vi spelade tangera (som vanligt ölspel typ) med min finfina  kortlek som jag fick när jag fyllde 15 (ni vet, en kortlek med nakna killar, typiskt tjejer) och det blev ju endel skratt, sen drog vi till Palace runt 22 och det var redan d¨å skapligt med folk, det var ju en ILOVEME fest där igårkväll så det bjöds på "champagne" och frukt (dock ville jag inte ha något av det) och så var det en komiker som uppträdde och en kass modevisning. Förövrigt så blev jag och Alex rätt fulla som alltid och ställde oss på "scen" (platsen bredvid dj:n) och dansade. Schlagermusiken är nog roligast att dansa till! Träffade på en himla massa folk också, jättekul! Sen åkte jag hem runt halv 3 i natt. En toppenkväll helt enkelt!

Jag hade ju totalt glömt bort att jag fick ett sms från Emmapemma förra veckan om en förfest tror jag det var hos hennes kille och sedan svea. Tänkte svara senare under den kvällen jag fick det men har verkligen glömt bort det. Blev påmind okm det av Linn igår, då kände jag mig lite dum som inte svarat (det var liksom över en vecka sedan) Så ledsen för det Emma.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0