17/7-09 "god morgon"

gooood morning, typ i alla fall. Har varit vaken sedan halv 10 men lyckades inte ta mig ifrån sängen förrän ganska nyligen. Hur som helst, det är grymt skönt väder ute, tur att man är ledig då! Sitter ute på tomten med min nya underbara Laptop, tog mig i kragen i tisdag direkt när jag kom hem från Stockholm och åkte och införskaffade mig denna. Det är dock sjukt varmt att sitta med den då den är svart och det steker så sjukt mycket nu, så den är ju inte lite varm.
Nu ska jag nog lägga ifrån mig denna och lägga mig i solvagnen och sola. Senare ikväll ska jag iväg och möta upp lite gamla klassisar, vi ska på bio samt gå iväg till någon krog, antagligen blir det Deli eller kanske Världens, sånt som märks. Kul ska jag ha i alla fall! Imorogn blir det jobb igen klockan 9, ganska skönt att ha mogonpass faktiskt.

Aja, sen när jag har tid och ork ska jag berätta lite om Riga och Stockholmsresan samt Britney Spears konserten jag var och såg i måndags.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0